❤ ★ Mere Girls ★ ❤
★◕‿◕❤ Smart Girls★◕‿◕❤
 
 

جادوی خیار برای پوست

پوست، علاوه بر زیبایی از ورود هرگونه آسیبی به اعضای داخلی و خارجی بدن محافظت می کند. حدود ۹۰درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد و به این خاطر به عنوان یک خنک کننده به کار می رود.

برای دانستن روش گذاشتن ماسک های خیار به ادامه مطلب بروید......

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


 شش راه ساده جهت انتخاب هدیه برای آقایون

معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛اما همچـنان که تعطیلات نزدیک می شـود و زمان تهیه کـادو فــرا می رسد (چه آنرا دوست داشته بــاشیم چه نداشته باشیم) باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟" را به هر نحوی که شده حل نماییم.


اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد (البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری)، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید


– به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعاً چالش آمیزی است.


هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، اما این ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک میکند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

برای دیدن این 6 راه به ادامه ی مطلب بروید....

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


بـا کـدام مـردان نـبـایـد ازدواج کـرد؟

 

از هوسبازها و هفت خط ها تا سلطه جوها و گرفتارها
ازدواج خوب است اما نه هر ازدواجی. به بیان دیگر می توان گفت ازدواج با بعضی ها گران تمام می شود. این مطلب نگاهی می اندازد به ۱۲ گروه از مردانی که ازدواج با آنها برای زنان گران تمام می شود...

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 دخترها هم می توانند به خواستگاری فکر کنند؟

 

نمی توانیم به طور قطع بگوییم دخترها پیشقدم بشوند یا نه؛ فقط می توانیم درباره یک گروه مشخص سنی صحبت کنیم. ضمن اینکه همین سوال، پنج سال قبل یا حتی 10 سال بعد جواب های متفاوتی داشته و دارد.

الان پسرهای دهه 60 و 70 با دخترهایی روبه رو هستند که فردیت وسیع تری دارند. نسلی از زنان را داریم که درس خوانده اند. دنیا را گشته اند. استانداردهای جدیدی در زندگی شان دارند و در خیلی از جاهای زندگی شان نسبت به قبل انتخاب های بیشتری دارند. خود به خود این توانمندی انتخاب به مساله ازدواج هم می رسد.


سوال این است، آیا این دختر باید انتخاب بکند یا نکند؟ اگر انتخاب نکند و تن به ازدواج سنتی بدهد تا حدی با فردیتش ناسازگاری دارد و احساس کالا بودن دارد.

برای خواندن کامل متن به ادامه مطلب بروید.......

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 دوازده راز جالب که دخترها باید درمورد نامزدشان بدانند

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۲ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


 

یك متخصص تغذیه گفت: دخترانی كه شب‌ها دیر می‌خوابند در معرض خطر ابتلا به پوكی استخوان قرار دارند.
سیدضیاءالدین مظهری افزود:‌ دیر خوابیدن دختران را بیشتر در معرض خطر ابتلا به پوكی استخوان قرار می‌دهد و كم تحركی و استفاده نكردن از آفتاب نیز خطر بروز این بیماری را باز هم بیشتر می‌كند.
وی گفت: افرادی كه شب دیر می‌خوابند به دلیل بی‌خوابی میل به مصرف صبحانه ندارند و باید خواب كافی داشته باشند تا بتوانند صبح با نشاط از خواب بیدار شوند.
این متخصص تغذیه اضافه كرد: افرادی كه در سنین رشد زود می‌خوابند امكان رشد بیشتری دارند و ذهن و جسم آنها آمادگی بهتری برای انجام كارهای مختلف دارد.
مظهری گفت: سم‌زدایی در بدن هنگام شب و خواب اتفاق می‌افتد و با طلوع آفتاب هورمون‌ها فعالیت خود را شروع می‌كنند و همه ساخته‌های بدن در طول شب را استحكام می‌بخشند.

زود بخواب دخمله خوب هر چند خودم از اون ادمایی هسم که دییییییر میخوابهولی شما زود بخواب...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



I LOVE YOU BABY

خیلی دخمله نازیه واقعا هم زیباترینه همه دخملا خوشگلن ما فرشته زمینی هسیم!!!!!!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


 

 

میریندا در مراسم انتخابی زیباترین دختران کور جهان در مکزیک در سال ۲۰۱۱ که
اولین سال برگزاری زیباترین دختران کور جهان بود به عنوان زیباترین و برترین دختر
کور جهان لقب گرفت. وی در گفتگو با شبکه نویستان مکزیک اعلام کرد که بزرگترین آرزوی
وی این بود که روزی برای دختران کور هم مراسم برترین و زیباترین دختر کور جهان را
بگیرند. اما وی هیچگاه فکر نمیکرد که به عنوان زیباترین دختر کور جهان انتخاب شود.

 

 

زیباترین دختر نابینای جهان!+عکس

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


3 روش فوق العاده برای از بین بردن چاقی پا

بالا رفتن از پله

 از پله بالا و پایین رفتن راه حل فوق العاده برای برای استاندارد کردن جلوی پا است. علاوه براین نیازی به رفتن به باشگاه ندارید. هر زمان که ممکن شد از پله استفاده کنید. حداقل 100 الی 150 پله در روز مناسب است، و به زودی متوجه می شوید که چقدر پاهایتان لاغرتر و زیباتر شده است.

 SiteRooz.com

حرکت اسکات باله

 این حرکت بیشتر بر عضلات داخلی پا تاثیر دارد. برای انجام صحیح این حرکت ، پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید، قوزک پا با زانوهایتان در یک امتداد باشد. سپس به آرامی زانوهای خود را خم کنید و اطمینان حاصل کنید که کمر را صاف نگه داشته اید، دست ها را در جلو و یا در روی کمر خود نگه داشته و تا آنجا که ممکن است و فشاری به شما نمی آید خود را پایین بکشید.

SiteRooz.com

 

پیاده روی

پیاده روی نیز برای کاهش چاقی پا موثر است. برای نتیجه گرفتن بهتر از این کار بهتر است در هنگام قدم زدن قدم های بلند بردارید. حتی 10 دقیقه از چنین راه رفتن"باقدرتی" در روز، می تواند زودتر موجب لاغری پا شود. در این روش نیاز به وقت گذاشتن ندارید و می توانید پیاده به هر جایی که در روز لازم است بروید. این روش برای استاندارد کردن پشت پا بسیارعالی است.

ورزش کنید تا سالم وزیبا باشید.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


hii!!!! in weblog makhsose dokhtara hasesh albate age shoma dokhmal nisi eshki nadare mitoni bebini......nazar yadetoon nare. kisssssss Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mere girls و آدرس meregirls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





src="http://www.mania-dv.ir/icon/code/girljs.js">