❤ ★ Mere Girls ★ ❤
★◕‿◕❤ Smart Girls★◕‿◕❤
 
 


صداي قار و قور شكم معمولا نشانه چيزي نيست جز گرسنگي و متاسفانه اين احساس ضعف شما را مجبور مي‌كند كه به سراغ كابينت‌هاي آشپزخانه برويد و خوراكي نوش‌جان كنيد، خب اين‌كار نتيجه‌اي جز اضافه‌وزن براي‌تان ندارد اما خوب است بدانيم كدام دسته از خوراكي‌ها جلوي ضعف و گرسنگي را مي‌گيرند و در عين حال سالم، كم‌كالري و مفيد هستند. خبر خوب اين‌كه مي‌خواهيم 5 خوراكي سالم را معرفي كنيم كه احساس گرسنگي را رفع مي‌كنند. برخلاف غذاهاي پركالري و آماده براي تندرستي بدن‌تان مفيد هستند و به كنترل اشتهاي‌تان كمك مي‌كنند.

بروووووووو ادامه مطلب......



ادامه مطلب ...


برای لاغر شدن، شام را جدی بگیرید !

خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می‌برند می‌دانند که برای کاهش وزن می‌بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند، ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود را

در طی روز تنظیم نمایند.

بقیه در ادامه مطلب......

 

 

 



ادامه مطلب ...


سییییییییلام دوستای گل!!!! خوفیییییین؟

 

امرو این مطلب جالبو براتون گذاشتم تا بتعجبید!!! هر چند اینجا ماله دخملا هس ولی چون خیلی جالب بود گذاشتم نظر یادت نره....بوس بوس

نماینده مجلسی که شباهت عجیبی به محمدرضا گلزار دارد.....

برای دیدن عکس این دونفر به ادامه مطلب بروید...

 

 

 



ادامه مطلب ...


این انگشتر زیبا از 150 قیراط الماس توسط جواهرسازان سوئیسی ساخته شده و قیمتی معادل                70 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

یعنی این ماله کیه؟؟؟!! خوش به حالش واقعااااااااا
من میخواااااااااااام



لاغرکردن باسن و لاغر کردن رانها در درجه اول اولویت آنهایی قرار دارد که برای تناسب اندام می اندیشند . در مر تبه دوم اهمیت لاغری پهلو ها و شکم قرار دارد و این زمانی است که در برخی از باور ها زن خوب باید کمی شکم هم داشته باشد . تمام این مسائل اموری سلیقه ای هستند و هیچ قانون و مقررات خاصی ندارد . برای اینکه به لاغر شده موضعی و لاغر کردن قسمت خاصی از بدن برسید باید یک قانون متابولیکی بدن را بشناسید این قانون به قرار ذیل است :

 
 
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


16 روش براي زيبا تر کردن چشم

اگر از سیاهی دور چشم خود خسته شده اید، کافی است يک قاشق غذاخوري روغن زيتون، یک عدد سیب زمینی پخته شده کوچک (به صورت رنده و کاملا سرد) و دو قاشت غذاخوری شیر را با یکدیگر مخلوط کرده و به زير چشمهای خود بمالید. بعد از نیم چشمان خود را با آب ولرم و صابون به آرامي بشوييد. اگر چربی ها از دور چشمتان پاک نشد نگران نباشید. در شستشوی بعدی حتما تمام چربی ها از بین خواهد رفت. این ماسک به شما کمک می کند تا سیاهی دور چشمانتان از بین برود.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


7 راز تناسب اندام و زیبایی آنجلینا جولی

 

 

1. او دوست دارد در طول روز مقدار غذای کمی مصرف کند. به همین دلیل است که بسیار متناسب و فعال است. به طور متوسط روزانه 600 کالری دریافت می کند. گرچه خودش می‌گوید همین مقدار او را در طول روز فعال نگه می‌دارد.

***

2. او دوست دارد غذاهای بدون چربی را در برنامه غذایی روزانه داشته باشد .گوشت قرمز نیز شامل آن می‌شود. او دو بخش از مصرف پروتئین را در برنامه دارد. با داشتن رژیم پروتئینی یک بار در هفته خود را لاغر نگه می‌دارد.این کار او را سالم و فعال نگه می‌دارد.

***

3. اگر شما درخشش طبیعی پوست او را دوست دارید ، آن به خاطر روغن نارگیل است. او روغن نارگیل را در رژیم خود دارد. صبحانه اش اغلب شامل میوه‌ها و حبوبات است و وی را در کل روز با انرژی نگه می‌دارد.

***

4. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که انواع سوپ‌ها را دوست دارد. سوپ را برای دفع مسمومیت بدن مصرف می‌کند.


***

5. آنجلینا جولی برنامه ورزشی ثابت هر روز خود را دارد.

***

6. او اعتقادی بر مصرف غذاهای غیر سالم ندارد. غذاهایی سرشار از انواع پروتئین و ویتامین را در برنامه خود دارد.

 

***

7. آنجلینا جولی همچنین یوگا را برای تقویت کل عضلاتش انجام می‌دهد. دیگر ورزش‌های تناسب اندام او ورزش‌های رزمی است.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 

 



کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» در صدر فهرست سالانه پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، برابر با فهرست امسال مجله فوربس، کریستن استیوارت از مه 2011 تا مه 2012 حدود 34.5 میلیون دلار درآمد داشته است.

بقیه ادامه مطلب......

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


هالیوودی ها چگونه از موهای خود مراقبت می کنند؟

موهای زیبا به چهره خانم ها جذابیت می دهد، اما در این میان معمولا ۲ مساله متضاد وجود دارد که بیشتر خانم ها با آن درگیرند...

اگر بخواهیم موها زیباتر به نظر برسند، باید آنها را رنگ کنیم که گاهی هم نیاز به دکلره پیش می آید، یا اینکه مو را سشوار بکشیم یا از اتوهای مخصوص برای حالت دهی مو استفاده کنیم ، اما این اقدام ها سلامت مو را به خطر می اندازند و درنهایت زیبایی را از آن می گیرند. شاید در ذهن شما هم این سوال مطرح شده باشد که چطور بیشتر ستاره ها این کارها را مرتب انجام می دهند ولی موهایشان صدمه نمی بیند و همیشه سالم و زیباست. با ما همراه باشید تا برخی رموز کار را به شما بیاموزیم.

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


ادامه مطلب ...


این میوه ، مانع از شل شدن و افتادگي پوست می شود !

پوست وسيع‌ترين عضو بدن است بنابر اين ترديدي نيست كه رژيم غذايي بتواند پوستتان را تحت تاثير خود قرار دهد.

افزودن ميوه‌هاي مغذي به برنامه غذايي روزانه، راهكار مناسبي براي كاهش علائم پيري در سطح پوست، روشن شدن و همچنين افزايش استحكام بافت پوست است.

ويتامين‌هاي ضروري كه در ميوه‌ها وجود دارد، در ديگر قسمت‌هاي بدن نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شاتوت، توت‌فرنگي، تمشك و آلو قرمز حاوي آنتي‌اكسيدان هستند. آنتي‌اكسيدان‌ها و بويژه نوعي از آنها كه فلاونوئيد نام دارد، راديكال‌هاي آزادي را كه به پوست آسيب مي‌رساند، خنثي مي‌كند. گيلاس، انگور قرمز، پرتقال و همچنين ليمو نيز از جمله ميوه‌هاي حاوي آنتي‌اكسيدان هستند.

mere girls.lxb.com

انبه ميوه‌اي است كه نه تنها مي‌توانيد از طعم آن لذت ببريد، بلكه موادي كه در اين ميوه وجود دارد، استحكام پوست را افزايش داده و مانع از شل شدن و افتادگي پوست مي‌شود.

برای دیدن خاصیت این میوه بپر ادامه مطلب.....

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


hii!!!! in weblog makhsose dokhtara hasesh albate age shoma dokhmal nisi eshki nadare mitoni bebini......nazar yadetoon nare. kisssssss Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mere girls و آدرس meregirls.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





src="http://www.mania-dv.ir/icon/code/girljs.js">